„PARA NA CAŁE ŻYCIE” to tytuł lifestylowego przewodnika po życiu, który jest już dostępny na półkach salonów prasowych i w księgarniach internetowych. Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz – youtuberzy znani jako FIT LOVERS – dzielą się z czytelnikami swoją filozofią i pokazują jak w ciągu 52 tygodni zmienić swoje życie na lepsze. Wszystkim chcącym wprowadzić pozytywne zmiany w sobie i wokół siebie rzucają wyzwanie FIT LOVERS CHALLENGE.

Autorzy są trenerami personalnymi i mistrzami fitnessu. Oboje ukończyli Akademię Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku, gdzie się poznali podczas wspólnych treningów. Połączenie zamiłowania do ruchu, zdrowego odżywiania, występów, motywowania innych i pozytywnego spojrzenia na świat zaowocowało chęcią stworzenia kanału Fit Lovers na youtubie i bloga fit-lovers.pl. Obecnie autorów śledzi na kanałach społecznościowych ponad 400 000 odbiorców.

FIT LOVERS to marka, której misją jest pomóc wszystkim, którzy potrzebują zmian  w swoim życiu, wyglądzie i nastawieniu. Uważają, że zdrowie, pewność siebie  i pozytywne podejście są gwarancją sukcesu, a odpowiednie żywienie oraz aktywność fizyczna najlepszym narzędziem, żeby to osiągnąć.

Wydana przez Wydawnictwo Dragon książka zatytułowana „Para na całe życie” wprowadza do świata odbiorców nowe pojęcie. FIT LIFESTYLE jest zapisany na kartkach poradnika, w którym znajdziemy wskazówki do tego, jak w ciągu 52 tygodni zmieni  swoje życie na lepsze pod kątem patrzenia na świat, wiary w siebie i zdrowego stylu życia. Przewodnik aktywności pozwala ustali  indywidualne wyzwania i cele do osiągnięcia, przeplatany jest tematyką związaną z pasjami pary, czyli fitnessem, podróżami i modą.

Wraz z premierą książki rozpoczyna się zaplanowany na 52 tygodnie FIT LOVERS CHALLENGE. Wszyscy biorący w nim udział i dokumentujący swoją przemianę będą mogli wygrać 10 mikserów MIX&GO od Russell Hobbs, a osoba, która zdaniem jurorów i internautów przejdzie oraz udokumentuje najbardziej spektakularną metamorfozę, wygra wycieczkę na Kubę dla dwóch osób. Postępy internautów śledzić będzie można od 1 marca na Facebooku w otwartej grupie FIT LOVERS CHALLENGE oraz na profilu FIT LOVERS CHALLENGE na Instagramie.