Dla dzieci, już od dnia narodzin, wszystko co nieznane jest ciekawe i intrygujące. Nie bacząc na niebezpieczeństwa (pod czujnym okiem rodzica) poznają świat. Pęd do zdobywania wiedzy pcha je naprzód i przyczynia się do ich szybkiego rozwoju. A ile przy tym śmiechu i zabawy! I to jest właśnie najcudowniejsze – dzieci czerpią radość z nauki, to dla nich wielka przygoda.
Właśnie z myślą o nich Fabryka Kart Trefl-Kraków stworzyła serię Zu&Berry, która bawiąc uczy, a ucząc bawi. Oryginalne, nieszablonowe podejście do edukacji dzieci spotkało się z uznaniem psychologów, logopedów i rodziców. Seria Zu&Berry otrzymała tytuł i certyfikat Rodzinna Marka Roku 2019 w kategoriach Zabawa oraz Kultura & Edukacja.
W serii ukazało się już ponad 20 tytułów – to prawdziwa kopalnia pomysłów na mądrą i wesołą zabawę z maluchami. Jak wiadomo, jesień obfituje w premiery – właśnie ukazały się kolejne, nowe tytuły!

ŁOWY NA NAKRYCIA GŁOWY
Łowy na nakrycia głowy to rodzaj gry pamięciowej. Głównym zadaniem małych graczy jest poszukiwanie, metodą prób i błędów, właściwego kapelusza i dopasowanie go do określonej bajkowej postaci z królewskiego dworu. Dozwolone, a wręcz niezbędne, jest blefowanie, dzięki czemu dzieci uczą się panować nad swoimi emocjami.
Karty pozwalają najmłodszym przenieść się w świat baśni, w którym spotykają czarodziejów, wróżki i królewny. Zachęcajmy dzieci do kreatywnej zabawy i tworzenia bajkowych opowieści o przygodach postaci z Magicznego Królestwa.
ZAWARTOŚĆ: 20 kart bohaterów, 24 karty nakryć głowy, 1 karta pomocy, 16 żetonów pomyłki.
Wiek graczy: 4+
MATRIOSZKI
Jak najszybciej odszukaj matrioszkę w odpowiednim kolorze i odtwórz jej wyjątkowy gest!
Kolorowe są matrioszki,
Mają chustki w kwiatki, w groszki.
Cały czas się uśmiechają,
Do zabawy zapraszają.
Odwróć kartę – trzy kolory,
Było łatwo do tej pory.
Start i wszyscy już szukają!
Czy matrioszkę rozpoznają?
Kto właściwy zrobi gest,
Ten zwycięzcą dzisiaj jest!
ZAWARTOŚĆ: 20 kart matrioszek, 40 kart kolorów, instrukcja.
Wiek graczy: 5+
KOKONANA!
Rwąca rzeka, czas ucieka! Podczas dorocznego święta najlepsi biegacze biorą udział w wielkim wyścigu przez rzekę Nanakoko. Aby dotrzeć do leżącej na przeciwległym brzegu świątyni, muszą odnaleźć przedmioty, które umożliwią im przeprawę przez rwącą wodę. Dotarcie na brzeg to jednak tylko połowa sukcesu. Do wrót tajemnej świątyni trzeba jeszcze dopasować klucz…
Energiczna gra, w której nie mniej od sprytu i szybkości przyda się doskonała pamięć. Gra polecana przez psychologów dla dzieci od 5. roku życia.
ZAWARTOŚĆ: 20 kafelków płycizn, 20 kafelków głębin, 4 pionki biegaczy, 5 żetonów kluczy, 8 kafelków świątyni (5 kafelków zamków oraz 3 kafelki ścian), 13 żetonów talizmanów, 3 duże kafle: wioski, mielizny, brzegu świątyni.
Autor gry i ilustracje: Joshua Cappel
Ilustracja okładkowa: Maciej Czaplicki ArtSun
Wiek graczy: 5+
Wszystkie gry i karty z serii Zu&Berry znajdą Państwo na stronie:
Najnowsze komentarze