Agencji złudzeń Johna Kenney’a to błyskotliwa powieść o wkraczającym w kryzys wieku średniego pracowniku agencji reklamowej, który w atmosferze zbliżających się świąt musi zmierzyć się nie tylko z obłędem w pracy i z obłędem w rodzinie, ale z prawdą o sobie. Książka już dostępna w sprzedaży!

agencja-zludzen-okl-500

Finbar Dolan jest zagubiony i samotny, ale jeszcze o tym nie wie. Konsekwentnie próbuje się odciąć od swojego pochodzenia oraz rodziny, poświęcając się błyskotliwej karierze w nowojorskiej agencji reklamowej. Jednak zbliżająca się czterdziestka sprawia, że popada w coraz większy życiowy chaos i panikę. Choć do Bożego Narodzenia zostało ledwie parę dni, okazuje się, że Fin musi odwołać dawno planowany urlop, by w rekordowym tempie napisać, wyprodukować i zmontować spot reklamowy dla producenta pieluch.

agencjaz%e2%94%bceudzen3

Tymczasem sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje. Nasz bohater dowiaduje się, że jego ojciec, który wiele lat temu porzucił rodzinę, poważnie zachorował, a żadne z pozostałych dzieci nie zamierza go nawet odwiedzić w szpitalu. To bodziec, który zmusza Fina do przewartościowania priorytetów, zmierzenia się z uczuciami do koleżanki z pracy, zakwestionowania wagi pieluch w życiu oraz w końcu do wyznania prawdy o sobie i swojej przeszłości.

agencjaz%e2%94%bceudzen4

John Kenney (…) korzystając z osobistych doświadczeń w branży reklamowej, stworzył kapitalne dzieło, prawdziwe mistrzowskie połączenie dowcipu i powagi, szokująco szczere.

„Booklist”.

Mądra, ciepła opowieść o skomplikowanych relacjach rodzinnych, które wbrew pozorom zawsze można naprawić.

„The Washington Post”

Ta powieść przypomina zabawny monolog podczas standupu, ale poza tym posiada znacznie więcej zalet: wciągającą, wiarygodną fabułę, opis fascynującej, choć zaprawionej nutą goryczy wizji świata współczesnej reklamy, a przede wszystkim postać głównego bohatera, którego poznaje się z prawdziwą przyjemnością. (…) Inteligentna, filmowa historia.

„Associated Press”

Zabawna satyra śmiało poczynająca sobie ze światem reklamy. (…) Komediowe dzieło sztuki. Fani Nicka Hornby’ego i Jonathana Troppera mogą włączyć Kenneya do grona swoich idoli. „Publishers Weekly”

Błyskotliwa powieść o wkraczającym w kryzys wieku średniego pracowniku agencji reklamowej, który w atmosferze zbliżających się świąt musi zmierzyć się nie tylko z obłędem w pracy i z obłędem w rodzinie, ale z prawdą o sobie. Satyra na zafałszowany świat współczesnej reklamy, konsumeryzm i korporacjonizm, która jednocześnie jest uroczą historią romantyczną.

johnkenney_rickknief

John Kenney przez wiele lat pracował jako copywriter w Nowym Jorku. Od roku 1999 współpracuje też z Nad ekranizacją powieści z Ryanem Reynoldsem w roli głównej pracuje reżyser „Notting Hill” Roger Michell magazynem „The New Yorker”. Kilka jego prac pojawiło się w wydanym przez „New Yorkera” zbiorze utworów satyrycznych Disquiet, Please! Mieszka w Nowym Jorku.